Digitaal Doorstroomdossier

Digitaal Doorstroomdossier (DDD)

Om voldoende informatie over jou te krijgen voor de intake voor onze school vul je een Digitaal doorstroomdossier in. Het doorstroomdossier is een extra informatiedocument bij je aanmelding voor een mbo opleiding. Samen met je aanmelding en de AMN-intaketest, vormt het doorstroomdossier het startpunt voor de intake. Het doorstroomdossier is een digitaal formulier met onder andere gegevens over jouw vooropleiding en motivatie.

Deel A en deel B

Het dossier bestaat uit een deel A en een deel B

Deel A moet jij invullen. Deel B kan worden ingevuld door je mentor, decaan of loopbaanbegeleider. Als je niet op school zit en werkt, moet iemand van je werk deel B invullen.
- Als jij deel A hebt ingevuld, wordt er automatisch een e-mail verstuurd naar je mentor/bedrijf. Na enige tijd krijg je een e-mail dat deel B is ingevuld. Daarna stuur je het dossier naar het mbo.

Als je nu niet op school zit en/of niet werkt hoeft deel B niet ingevuld te worden. Deel A gaat dan meteen naar ROC A12.

Mocht je al een DDD voor een andere MBO school hebben ingevuld, vragen wij jou om opnieuw ook voor ROC A12 een DDD in te vullen.

Onderstaande instructie wordt ook, direct na je aanmelding voor een opleiding bij ROC A12, naar het e-mailadres dat je opgegeven hebt, verstuurd.

Je zit op het vmbo in de regio Ede/Veenendaal of Velp/Arnhem

Via jouw mentor heb je een activatiecode gekregen om jouw doorstroomdossier te activeren en vervolgens in te vullen. Op www.digitaaldoorstroomdossier.nl kun je jouw dossier aanmaken of verder afmaken.
Ben je niet (meer) in het bezit van jouw activatiecode, dan kun je deze bij jouw mentor / decaan opvragen.
Je hebt jouw doorstroomdossier al geactiveerd, maar je bent het wachtwoord vergeten? Vraag dit wachtwoord opnieuw op via de knop ‘wachtwoord vergeten’ op www.digitaaldoorstroomdossier.nl.

Volg je ander onderwijs (of vmbo buiten de regio) of zit je sinds kort (+/- 1,5 jaar) niet meer op school

Ga naar www.digitaaldoorstroomdossier.nl en vul alle velden in en een activatiecode. De activatiecode die je moet invullen is YZ5635DN.

Na het activeren ontvang je een e-mail met een link waarmee je je account kunt bevestigen. Daarna kun je op het DDD inloggen met je e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord en kun je het dossier invullen. De inlogcodes staan ook in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt na registratie.

Hulp nodig?

Als het registreren niet lukt, kun je contact opnemen met de helpdesk. De helpdesk is te bereiken via: supervisor@intergrip.nl of 0318 - 86 00 52 of kijk op deze informatieve pagina van Intergrip.